Friday, 28 June 2013

J207. Customer Support Representative (Fluent Portuguese)

Visa Europe has an opportunity available for a 1st Line Customer Support Representative to join Business Service Support, with fluency in English and both Spanish & Portuguese.

Competências e experiências desejadas

• Fluency in English and both Spanish & Portuguese
• Ideally a minimum of 2 years of working in a Customer Service or Helpdesk environment, within a B2B environment
• Flexible since working hours include Bank Holidays and potentially some weekends
• Self motivated and able to seek out solutions using own initiative
• Demonstrate basic analytical and problem solving skills, such as: Able to interrogate databases; Able to apply logic when investigating and resolving problems; Able to ask relevant, probing, detailed questions to aid timely problem resolution
• Credible and self confident – able to deal with Members and all internal Visa departments
• Demonstrate interpersonal, telephone and general communication skills
• Able to accurately disseminate information both from and to the Member, on behalf of or instead of, all Visa departments
• Able to share information and knowledge with colleagues
• Accountable for own performance, accuracy, standards and achievements
• Ideally educated to degree level, A level education or equivalent as a minimum
• PC literate - in particular word processing and spreadsheets
• Systems literate – able to interrogate databases

 https://visacareers.resourcesolutions.com/gold/cbjbaaa/jobsearch/jobdetails.cfm?oJobCode=690274&JS=1



Visa Europe has an opportunity available for a 1st Line Customer Support Representative to join Business Service Support, with fluency in English and both Spanish & Portuguese. - See more at: http://emprego.comoemigrar.net/outra/customer-support-representative-fluent-portuguese_i1009#sthash.kezpaRJw.dpuf
O candidato será responsável por:
  • Garantir o atendimento e satisfação dos clientes mediante acompanhamento diário junto as unidades fabris, logística e comercial dos indicadores, consumos e variações para ajustamentos de qualquer desvio da programação
  • Gestão dos processos e informações relacionadas com o sistema da qualidade, através da aplicação dos procedimentos operacionais e monitoramento diário
  • Apoiar o planeamento de matérias-primas junto do operador logístico, portos e áreas de apoio através das necessidades de consumo junto às unidades
  • Acompanhar, diariamente, os indicadores de desempenho do contrato com o operador logístico, das vendas e consumos de cada material
  • Gerir a comunicação entre o comercial, fábrica e operador logístico, através de reunião de análise crítica
  • Contribuir para o cumprimento do orçamento de logística previsto para a unidade, mediante acompanhamento diário das apropriações e desempenho da operação
  • Criar e implementar normas e processos que garantam a segurança e controle dos processos de PCP mediante o cumprimento das rotinas e procedimentos operacionais estabelecidos
  • Assegurar o cumprimento das normas de qualidade em vigência, garantindo a confiabilidade do sistema
  • Articular a comunicação da empresas nas mais diversas áreas como: reuniões / fóruns / workshops e demais ferramentas assegurando o entendimento e participação de todos os envolvidos
  • Orientar trabalhadores envolvidos nos processos de PCP (planejamento e controle produção).

Requisitos:

  • Experiência mínima na área de 5 anos
  • Formação académica: Especialização em Logística
  • Sólidos conhecimento em OFFICE
  • Sólidos conhecimentos do mercado fabril e controles
  • Boa capacidade comunicativa e interpessoal.
- See more at: http://www.empregoland.com/display-job/272/Analista-de-Log%C3%ADstica-%E2%80%93-PCP.html?searchId=1372185192.6241&page=1#sthash.9gt2RUuh.dpuf

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